maandag 7 augustus 2017

Foto's Swinemunde-Seedorf (Rugen)

FF lekker zeilen met "hakkendeharrie"

Jack aan, heerlijk zo aan de wind "karren & hakken"
Vanaf de brug in Seedorf, Zeerob in beeld!
Rugen op en top


Genieten

Prachtige bouwstijl in Binz, Rugen "Place to be"

Kurhause, met veel entertainment
Zuinige duitsers! Betalen in NL ook niet voor 't zand en de kuil


Een van de blokken in Prora, in de 1e fase van bouw

Een van de blokken in laatste fase, 300k/appartementje
Seedorf vanaf de brug, idylische omgeving

Wellspa meldt een kapotte motor van de lamellen, ff afkoelen!

1 opmerking:

Helena zei

Heb de foto,s bekeken in dit gedeelte ziet het er goed uit,lijkt me ook prettiger varen,is alles technisch aan boord goed gebleven?
Wat zou ik graag daar ook gevaren hebben,maar de jaren zijn te kort maar ik geniet toch van jullie verslagen en kan me er goed ik meevoelen.wanneer moeten jullie in Rendsburg zijn het lijkt me niet ver meer.
Komen jullie via het Kielerkanaal en de Duitse bocht weer terug?
Wens jullie ook namens je moeder nog een fijne terugtocht veel groeten voor Dianne en liefs voor julli beide Pa