dinsdag 27 juli 2010

27 juli Sint Annaland-Willemstad

Vandaag vertrokken we om 11 uur uit Sint Annaland. Nikki en ik werden rond half 1 ons bed uitgesleurd. Dianne maakte lekkere broodjes brie met honing uit de oven, en voor Nikki worstenbroodjes. We moesten 2 uur wachten voor de sluis. Eerst werden we de beroepsvaartsluis ingestuurd, omdat we te hoog waren voor de andere brug. Na 2 uur, was het water gezakt en moesten we alsnog door de gewone sluis. Lennard, Nikki en ik waren gaan Monopoliƫn, en Nikki en ik hadden Lennard blut gespeeld. Eenmaal aangekomen in Willemsstad, gingen Nikki en ik eerst maar eens douchen en onszelf optutten. We zagen dat er net een poetsvrouw aan het poetsen was, dus we hadden een poosje op de stijger gewacht, zodat wij in lekker schone douche's konden douchen. Dianne had een winkellijstje gemaakt, en Nikki Lennard en ik gingen eropuit naar de jumbo, helaas was die al om zes uur dicht gegaan, net een half uur te laat. Toen we terug kwamen was er al gereserveert om om half 8 in 't Pumpke te gaan eten. Dianne even voor de spiegel, pijnzend wat voor luchtje ze op zou doen. We hadden heerlijk gegeten. Daarna zijn we nog even gezellig Willemstad doorgelopen. Nu zijn Lennard en Nikki aan het vissen en wordt mij uitgelegt door de buurman, hoe we morgen in Rotterdam Alexandrium kunnen komen voor de PRIMARK!
Fijne avond.

Geen opmerkingen: