zaterdag 28 mei 2016

27 mei 2017 Amsterdam: Zwaantje, Victor en Agnes

Weer een  gezellig dagje. Dianne gaat met Zwaantje (komt met de trein uit Hengelo) op stap in Amsterdam en Robert gaat met Victor naar FabCity op het Java-eiland in Amsterdam. De heren hebben een inspirerende middag op deze campus heb ik begrepen, gaan ook nog even naar de A’dam Lookout en Lennard sluit weer gezellig aan voor het eten.
Vic en ik zitten lekker aan een Madam en 'brood met dip' in de bar van de Look-Out als Len (genaaid door z'n baas) ons in de Eye komt vergezellen en wij Plasmannen een "vegetarisch" hapje eten. Vic gaat weer met de trein, doet er 3 uur over naar huis en Len valt in bed, morgen om 0600 weer dag.

Ik heb een heerlijke moeder-dochter dag met Zwaantje. We slenteren lekker door de 9 straatjes, koffie hier, lunch daar, doen de Bijenkorf nog even aan en daarna lekker chillen in de zon op de boot. Eind van de middag naar de IJkantine en na het eten gaat Zwaantje weer met de trein. Super dat dit allemaal kan!
Ik ben net weer op de boot en daar komt Robert al aan met Agnes, die ook nog even gezellig komt dagzeggen. Agnes heeft weer heerlijke praktische kado’s; we gaan morgen genieten van haar ‘zoete aardappelsoep’, en ze heeft nog een heel creatief projectje bij zich…..zie foto. Altijd lachen met Ag!
=>het kadootje van Ag lijkt leuk maar ze brengt de Voodoo aanboord!!! Een poppetje in de vorm van zeemeermin met lief tekstje, ik als zeeeeer gelovig mens durf het nu niet overboord te zetten! Dus geven we het voodoo poppetje maar een 'prominent' plekje aanboord, duimen dat het geluk brengt.





Geen opmerkingen: