zaterdag 1 augustus 2009

Geproduceerd door Lennard.



Vanochtend vroeg vertrokken om 7 uur richting Dover.
We voeren weg met erg veel kabaal weg waar door mijn nachtrust werd verstoord.
We hebben vooral ge-moterd omdat er weinig wind stond.
Vervolgens om 9 uur rol ik uit mn bedje en is het meteen erg gezellig aan boord..
(ahum)

Ik schat zo een half 10 was ik weer in mijn kamertje want de sfeer werd er niet beter op met mij in de kajuit.
Toch maar weer eruit gekomen omdat rond tienen ook annick naar buiten kwam.
Toen was het wel gezellig. We hebben de genakker gehesen en voeren zo relaxed naar dover. Rond de klok van 1 was het even tijd voor eten en hebben we lekker soep met brood op! We voeren rond half 3 - 3 uur dover binnen.
Best gezellig haventje.
Annick en ik gingen het stadje verkennen en hebben een stukje gewandeld.
Toen we terug kwamen was het weer erg gezellig en gingen vervolgens papa en Dianne erop uit.
Ik ben even gaan douchen en annick ging een boekje lezen.
Toen pap en DK terug kwamen gingen ze allemaal lezen, ik ging naar een luisterboek van baanjer luisteren, wat uiteraard zeer op prijs werd gesteld..
Nu is Dianne aan het koken en pap en Annick aan t lezen.
Dianne en ik hebben afgesproken dat iedereen op een dag zo z'n 5minuutjes heeft waarin die kan schagerijnen.
Ik stop weer en morgen waarschijnlijk een verslag van Annick

Geen opmerkingen: