zaterdag 8 augustus 2009

A'dam - Enkhuizen

Een warme dag, dat zorgte dat we in de ochtend onze bedden uitrotten. Voor het eerst was ik (victor) er ook. Na op donderdagavond een lange nacht te hebben gehad door het reizen en bijbabbelen. Het was een leuke trip vandaag. We zijn namelijk 2x stil gaan liggen en lekker gaan zwemmen. Warm water maar minder warm weer. Ik heb veel geslapen, was kapot van 2 weken knallen. De Juniors van van der Plas zijn naar de kapper geweest Lena (Lennard) vond zijn haar na 2 weken al weer te lang. Heeft het nu bijna kaal. Ik heb het redelijk kort laten knippen. Lekker toch? In de avond zijn we heerlijk gaan eten bij de haven. Een 3 gangenmenu overheerlijk. Ik had zelf als mijn voorgerecht een heerlijke Carpaccio waarna mijn hoofd een lekkere rode ribeye was, met een sorbet na was het smullen. Een mooie overwinning van NEC op SC Heerenveen 4-1. Was het toetje op de prachtige dag voor mij! Nu liggen de luitjes al te kooi. (annick en lennard). Beide zijn er zwaar aan toe. Een flinke walm van windjes komt naar buiten waar wij dus ook last van hebben!
Morgen komen er nog wat foto's van ons!

Geen opmerkingen: