dinsdag 28 juli 2009

Yarmouth=>Cowes




Gepubliceerd door Lennard.

Nog even een stukje verslag van gister en vandaag.
Gister ochtend ging ik(lennard) als gewoonlijk weer sochtends vroeg vissen en de rest sliep nog even door.
Ik kreeg op mijn donder omdat ik niet zacht genoeg deed, maar toen ik aanbood om brood te gaan halen was het ineens goed.
Toen even lekker ontbijten, en rond een uur of 11 vertrokken richting Cowes. Het was maar n kort stukje van ong. 1 uurtje.
Onder de tocht werden Annick en ik flink verwend door Dianne met een lekkere masage. Aangekomen in Cowes gingen Annick en ik eerst even het stadje in want we gingen koken.
Nog een heel avontuur in de Coop maar toch waren we eruit gekomen.
Toen we terug waren gekomen ging ik weer vissen en Annick, Dianne en papa het stadje in om even rond te kijken.
Een uurtje later kwamen ze terug en we gingen maar is Annick's nieuwe hangmat uittesten.


Hier onder een foto!
Papa ging nog naar de zeilmaker voor een klus en verder ging iedereen zijn gangetje.
s'Avonds hadden Annick en ik lekker gekookt en er werd van gesmuld.
Daarna hebben we leren klaverjassen wat ook erg leuk was.
Toen ging ik te kooi dus hier houd het op voor gister.


Vanochtend ging ik weer vroeg op om te vissen, en papa en Dianne gingen lekker hardlopen.
Annick en ik nog even brood halen en papa een soort van zeil halen waardoor de stootwillen niet zo schuurden tegen de bood.
Toen zijn we vertrokken naar Portmouth wat een erg leuk tochtje was.
We hebben erg genoten voor van de Catemarans die op een drijver door het water scheurde en de fouten van een ander.
Altans daar moeten we van Papa van genieten.
Net voor de haven waar we aan zouden komen moesten we even een stormrondje doen maar dat ging een beetje mis.
Toen het gelukt was mochten we een plaatsje nemen aan de kop midden in de golven, dit was niet erg comfortabel.
Dus Dianne ging even met haar vrouwenlijke scharmes een ander plekje regelen.
We hebben toen lekker gewinkeld en een ijsje gegeten. Het was een lekker daggie!
groeten Lennard

Geen opmerkingen: