vrijdag 17 juli 2009

16 juli Isle of Wight, Bembridge


Om 0800, start in Eastbourne, na het kopen van een litertje motorolie liggen we rond 0815 in de sluis. Het is een feest in de sluis, weer verleggen..........Onze buurmannen brachten beide een byzonder gevoel bij mij naarboven, de ene ging terug naar scharredijke en de ander ging voor een jaartje naar de middenlandse zee. Beide zaken waar ik niet aan wil denken.
De dacht start met een windje 1 BFT, dus tor aan! in de middag ging het oost waaien met een knop of 6, dus gennacker erop en deze bracht ons rond 1900 UK time in bembridge. MOrgenavond wil ik rond 2000 naar portsmouth varen om daar zaterdag de trein naar london te nemen. Agje heeft haar vlucht van heathrow om 1800. Ik kan me nu al verheugen op een bakje heerlijke starbucks koffie ergens in london.
Momenteen, vrijdagochtend waait het fors en liggen we lagerwal. Today gaan we toeren op het eiland.
www.bembridge.com

Geen opmerkingen: