woensdag 27 juli 2011

Brunbuttel.

Na een toch van 30 uur zijn we er dan eindelijk, Brunsbuttel. Al over de helft van de reis naar denemarken dus! We hebben afgelopen nacht dag 314 kilometer gevaren en moeten nu nog ongeveer 100. Wel een zware tocht, gisteravond begon het wacht houden. Dianne en ik waren aan de beurt om 10 tot 1. Het was aardig koud op de zeerob.. Dianne aan het luisterboek en ik maar kijken. Om 10 voor 1 vond ik het mooi geweest. Ik ging naar bed en had gezegd met de volgende wacht mocht laten liggen. Dus kwam ik vrolijk en 'uitgeslapen' met bed uit om half 9. Kwart voor negen ging ik weer me bed in om film te kijken en kwam rond 2 uur me bed uit. Ik was dus toch minder uitgeslapen als ik dacht. Ondertussen was Dianne ook naar buiten. Toen was het saai zitten.. nog 70 mijl, nog 50 mijl, 30 mijl, nog 10, en daar was het in zicht. Brunsbuttel. Na miscommunicatie met de sluiswachter konden we eindelijk de sluis in. Nu liggen we hier 4 dik. Wat trouwens wel echt top was, was het weer vandaag! Morgen door het kanaal, en dan zijn we er. Denemarken. Dit is het weer voor vandaag.
Lennard

Geen opmerkingen: