zaterdag 23 juli 2011

23 Juli. Van start.

Planning. Half 10 eten. Rond 12 - 1 uur vertrekken richting de zeerob.
We aten uiteindelijk om 10 uur en vertrokken om 2-3 uur richting muiderzand. Voor dat er vertrokken kon worden moest er nog het nodige gebeuren. Naar de bieb, naar de ah, naar de groenteboer en de bakker, een hor halen voor annick en geld pinnen. Oftewel, teveel te doen in te weinig tijd... Nou alles gedaan, iedereen weer terug. Toen mochten we in annick's huisje komen middag eten. We moesten wel eigen borden meenemen. Anders moest ze afwassen, jaja slimmemeid. Nou uit eindelijk alles ingepakt, in de auto, hadden we een nieuw probleem. Annick wou niet mee.. Naar veel zeuren mocht ze 3 weken alleen thuis blijven. Onderweg naar de boot viel ik in slaap, Lennard hier. Aangekomen bij de boot moest alles naar de boot. Nou auto uitgepakt, boot ingepakt. Dus pap en ik moesten naar het snoepwinkeltje.. (bootzaakjes met alle meuk die je maar kunt verzinnen) Eenmaal terug aan boord even rusten.. Dianne en ik hadden niet echt zin om nog te zeilen. Maar onze vader, de echte echte schipper had andere plannen. Dus een half uur later waren we onderweg naar Enkhuizen.. Wind, regen golven waren het verhaal. Ik laat trouwens even expres het half uur de we weggingen weg. Om persoonlijke omstandigheden.. Pap had slaap nodig dus Dianne en ik in de nieuwe overkapping. Daar was het best te doen met een lekker muziekje erbij. Uiteindelijk werd ik moe en had ik het koud dus had ik papa van de bank gehaald en was ik er gaan liggen slapen. Rond 10 uur ontwaakte ik weer. Lekkere zelfgemaakte quiche van dianne op met boerenyoghert. Smullen!! Uitgegeten, afgewassen. Ik denk, even in mijn kamertje me oplader pakken. Wat ik dan aantref is een nat bed, omdat er iets lekte. Het ergste is dat mijn vader het wist maar er niks aan had gedaan... Nu vind ik het wel mooi geweest! Later meer over de verhalen op de zeerob!
Groetjes Lenanrd

1 opmerking:

Annick zei

haha lenniee, wat leuk geschreven!!