zondag 17 juni 2007

bezoekje werf 14062007

Even om 0600 weg gereden naar woudsend, kijken hoever men was. Na 1/45 uur was ik er. Druk was het op de weg naar woudsend, maar de sharan gaste lekker.

Op de zeerok aangekomen bleek al het houtwerk gereed! De lakkers waren er, waren alles aan het afstoffen en schoonmaken. Gingen 2 dagen alles lakken, hierna zou het afgemonteerd worden. Satin is de kleur op al het teak.
Planning van de oplevering is 1 week verschoven naar 6 juli, de verjaardag van Len.
Ook het tafeltje van Kees gebracht, leuk om straks iets 'tastbaars' van Kees aan boord te hebben. een teaktafeltje dat ik ooit kocht voor de boot maar later aan Kees gaf die het mooi gelakt heeft en wilde plaatsen op de vinvis.

3 opmerkingen:

Robert en Dianne zei

test

Anoniem zei

"Wat ben ik blij dat er nu eindelijk een naamgenoot van klasse op het water verschijnt!"" Mapa

Anoniem zei

Hee papa&Dkk!
Wat een stoere site..
Ik weet eigelijk niet of dit berichtje erop komt.. Maarja!
heb ik hier ook een eige acount op ofzo??
KussKuss Annick