zondag 20 juli 2008

zondag 20 juli voor anker bij helgeroa















nadat we een heerlijke nachtrust hebben gehad gaan we met 0 bft en regen naar een fjord een mijl of 15 te zuiden (westen) van de larvikfjord. de haven nog niet uit was annick al aan het helpen om de zeilen te zetten. len moest nog even wachten met de pavane (vis plank), maar na 3 minutn waren de eerste makrelen al aan de haak. zo hebben we ' avonds zeven schoongeaakte makrelen die overheerlijk smaken.
in de baai van brevk gaan we aan 2 lijnen op de wal voor 'anker'. len zit ruim 3 uur op de rotsen te visen en victor en annick klauteren de rotsen op en maken samen veel foto's. nu tijdens de afwas van len en annisk zijn vic en dianne aan het rondvarn met de rubberbood, het fraaier dan ooit voorgesteld.

2 opmerkingen:

Jan van de Veen zei

Hoi Robert, Dianne en kids,

Wat leuk om jullie belevenissen te volgen. Geeft ons in Ravenstein ook een beetje vakantiegevoel.
We blijven jullie volgen.

Groeten namens de MS-crew
Jan

Unknown zei

Hé zeerobbers,

Geweldig te zien hoe jullie genieten! Inmiddels heb ik de zeeziekte weer overwonnen en kan ik mijn omgeving imponeren met hele stoere verhalen!
Jongens het was top. Ik heb de film al 2 keer bekeken en bij het zien kreeg ik iedere keer weer de neiging de belgische reispillen in te nemen.